Hvad er myOpel?

myOpel tager det at køre Opel et skridt videre. myOpel kan gøre det lettere for dig at passe på din Opel, ved at levere individuelle tilbud til netop din Opel, samt give dig adgang til OpelConnect-funktioner og meget mere.
 

Hvem er myOpel til?

Vores skræddersyet myOpel service henvender sig til alle, der kører en Opel.
 

Er myOpel gratis?

Ja, det er gratis for alle Opel ejere at bruge myOpel. 
 

Hvordan kan jeg få mest muligt ud af myOpel?

Jo bedre vi kender dig og din Opel, jo bedre kan vi skræddersy vores tjenester og indhold til dig. Blot tilføj dit køretøj til din myOpel-konto, dine oplysninger i myProfile-sektionen, vælg din foretrukne forhandler og lad os vide, hvordan vi kontakter dig.
 

Hvor kan jeg finde Opel-tilbud?

Du finder vores tilbud lige efter login på siden "Oversigt". Og hvis du har givet os nogle oplysninger om din bil og din foretrukne serviceforhandler, vil de tilbud, du ser, være eksklusive for dig og din Opel.
 

Hvor kan jeg få disse tilbud?

Du kan købe vores tilbud hos enhver autoriseret Opel Service Partner. I vores ”Find forhandler” kan du finde Opel-værkstedet tættest på dig og gemme forhandleren på din profil som din foretrukne serviceforhandler. 

Hvad er formålet med servicepåmindelsen?

Servicepåmindelsen er et værktøj, der giver dig besked, hvis der skal foretages inspektioner af dit køretøj. Når du er logget ind, skal du blot indtaste din Opels VIN (køretøjsidentifikationsnummer), så fortæller vi dig, hvornår det er tid til service.
 

Hvordan fungerer servicepåmindelsen?

Alt, hvad vi har brug for, er dit VIN (køretøjsidentifikationsnummer) fra dine bildokumenter. Så kan vi regne ud, hvornår din Opel har brug for service baseret på, hvornår den blev registreret. Hvis du vil aktivere denne service, skal du indtaste dit køretøjs VIN, når du tilføjer dit køretøj til din myOpel-konto. Sørg for, at du tillader os at kontakte dig ved at indstille dine kontaktpræferencer i afsnittet myProfile.
 

Hvor ofte skal jeg sørge for at få mit køretøj til service?

Serviceintervaller varierer for hver model, men du kan finde vores anbefaling til din bil i din brugermanual. Hvis du stadig er i tvivl, skal du kontakte en Opel-forhandler, så rådgiver de dig gerne.
 

Hvad kan jeg bruge en online-serviceanmodning til?

Du kan bruge dette online værktøj til at booke din service hos en Opel Service Partner. Du kan også fortælle dem, hvad din bil har brug for på forhånd, så de på forhånd er klar til dit næste besøg. Din Opel servicepartner vil kontakte dig, så snart de modtager din serviceanmodning.
 

Hvordan kan jeg få en ny ejermanual til mit køretøj?

Ring til enhver Opel-forhandler, og spørg efter reservedelsafdelingen. De kan bestille en ny til dig. Alternativt har vi lagt et udvalg af ejermanualer på din myOpel-konto i afsnittet "Ejermanual".
 

Hvor kan jeg købe reservedele og tilbehør, og hvor meget koster det?

Venligst kontakt reservedelsafdelingen hos enhver Opel-forhandler, og de vil hjælpe dig med at finde det, du har brug for. Tilbehør kan du også finde i vores tilbehørskatalog. Et link til kataloget kan findes på oversigtssiden lige under dine Opel-tilbud.

Skal jeg indtaste alle oplysningerne i min profil?

Venligst udfyld alle oplysningerne i din profil. Jo bedre vi kender dig og din Opel, jo bedre kan vi skræddersy vores tjenester og indhold til dig.
 

Kan jeg registrere mere end et køretøj?

Ja, op til fire køretøjer kan registreres på en konto. For at låse op for alle de funktioner, som myOpel har at tilbyde, skal du have bekræftet ejerskabet af dit køretøj(er) næste gang du besøger din forhandler.
 

Hvordan kan jeg ændre mine data?

Ændringer i dine data kan udføres i myProfile-sektionen lige i rullemenuen under dit brugernavn.
 

Hvorfor skal jeg indtaste et VIN-nummer?

Hvis vi kender dit VIN-nummer, kan vi tilpasse vores tjenester og tilbud til dig, da det giver os præcise oplysninger om din Opel. Du finder dit køretøjsidentifikationsnummer (VIN) i dine ejerskabsdokumenter. VIN'en kan også findes ved instrumentbrættet i dit køretøj, hvor det møder forruden på førersiden eller ved at kontrollere dørkarmen på førersiden, lige hvor døren låser, når den er lukket.
 

Hvordan kan jeg ændre mine køretøjsdata?

En stor del af dataen kan oprettes fra vores database, når du har indtastet dit VIN (Køretøjets identifikationsnummer). Det er ikke nødvendigt, at du bruger tid på at kigge på dine dokumenter og indtaste oplysningerne. Efter at du har indtastet din VIN vil du nemlig kunne finde alle detaljer om dit valgte køretøj under 'Køretøjsdetaljer'.

Jeg har ikke modtaget en aktiveringsmail. Hvordan logger jeg ind?

Venligst tjek om mailen er endt i din spam-mappe. Hvis den ikke er der, kan du prøve at logge ind, og et par indstillinger vil blive præsenteret under login-boksene, som du kan vælge for at sende aktiveringsmailen igen.
 

Jeg har mistet eller glemt min adgangskode, hvordan kan jeg nulstille den?

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du oprette en ny ved at klikke på login-knappen på sitet og derefter vælge linket "Glemt adgangskode".
 

Hvordan kan jeg slette min konto på myOpel?

Du kan til enhver tid slette din konto, selvom vi helst vil undgå det. 
Du kan slette specifikke oplysninger fra sektionen min profil, eller du kan deaktivere hele myOpel-kontoen. Det gør du ved at klikke på knappen "Afmeld myOpel abonnement" under din profil og herefter bekræfte denne handling. Deaktivering af din konto ændrer ikke dine kommunikationspræferencer. For at fravælge at blive kontaktet, skal du opdatere dine kommunikationspræferencer, før du vælger "Afmeld myOpel abonnement". Ved at fjerne dit myOpel-abonnement, vil din myOpel App og - hvis relevant - din OpelConnect-konto ikke blive slettet. For at fjerne eller deaktivere din myOpel App og / eller OpelConnect-konto skal du logge ind direkte ved hjælp af de samme loginoplysninger og følge instruktionerne på den respektive platform.
Hvis du vil slette din konto permanent og alle de tilknyttede data, skal du sende en anmodning til: privacyrights-opel@mpsa.com.
 

Jeg var medlem af det forrige myOpel-site. Vil mine gamle login-oplysninger stadig fungere?

Ja. Vi har overført din konto- og loginoplysninger til det nye myOpel-site, så du stadig kan logge ind, som du normalt ville. Du bliver muligvis bedt om at oprette en ny adgangskode, da vi har opdateret vores sikkerhedsregler.
 

Hvad sker der, hvis jeg har en ny mailadresse, eller jeg ikke længere har adgang til den mail-konto, jeg tidligere var registreret med?

Hvis du har en ny mailadresse, eller du ikke kan få adgang til din tidligere mailadresse, men du husker din adgangskode, skal du gå til afsnittet "min profil" i rullemenuen lige under dit brugernavn og ændre din mailadresse. Hvis du ikke kan huske din adgangskode, og du ikke har adgang til din gamle mailadresse, bliver du nødt til at registrere på ny, som som medlem af myOpel.

Er min data beskyttet?

Ja, vi tager databeskyttelse meget alvorligt. For detaljerede oplysninger om håndtering af dine data, se vores privatlivspolitik.
 

Hvor opbevares min data?

Dine oplysninger holdes sikre og fortrolige. For detaljerede oplysninger om håndtering af dine data, se vores privatlivspolitik.
 

Hvad er en opt-in?

Grundlæggende giver opt-in mulighed for bedre tjenester og tilbud fra os. Jo mere vi ved om dig, jo bedre kan vi tage os af din bil.
 

Hvordan kan jeg fravælge kommunikation?

Du kan til enhver tid fravælge kommunikationen fra os ved at redigere sektionen for kontaktpræferencer under "min profil", som du kan finde i rullemenuen lige under dit brugernavn og fjerne markeringen af ​​den relevante mulighed.
 

Hvordan kan jeg ændre mine profiloplysninger?

Gå til min profil, som du kan finde i rullemenuen lige under dit brugernavn, og du vil kunne se dine aktuelle detaljer. Opdater dine detaljer, vælg derefter 'Gem' for at gemme dem på din profil.

Hvordan kan jeg komme i kontakt med jer?

Opel Automobile GmbH, Bahnhofsplatz, 65423 Rüsselsheim am Main, Tyskland, telefonnummer: +49 (0)6142 - 911 9800, e-mail: kontakt@opel-infoservice.de, navne på medlemmerne af ledelsen kan findes her: http://www.opel.com/tools/impressum.html

Evt. kontakt Opel via dette link: https://www.opel.dk/om-opel/kontakt-os/kundeservice/ 
 

Hvor finder jeg min nærmeste Opel forhandler?

Hvis du endnu ikke har valgt en foretrukken forhandler, skal du gøre det ved at følge påmindelsen på oversigtssiden eller ved at klikke på myDealer-sektionen i navigationsmenuen i topmenuen på din myOpel-konto. Der har du chancen for at søge efter en forhandler ved at søge på enten navn, by eller din placering.