Hvad er formålet med servicepåmindelsen?
Servicepåmindelsen er et værktøj, der giver dig besked, hvis der skal foretages inspektioner af dit køretøj. Når du er logget ind, skal du blot indtaste din Opels VIN (køretøjsidentifikationsnummer), så fortæller vi dig, hvornår det er tid til service.
Hvordan fungerer servicepåmindelsen?
Alt, hvad vi har brug for, er dit VIN (køretøjsidentifikationsnummer) fra dine bildokumenter. Så kan vi regne ud, hvornår din Opel har brug for service baseret på, hvornår den blev registreret. Hvis du vil aktivere denne service, skal du indtaste dit køretøjs VIN, når du tilføjer dit køretøj til din myOpel-konto. Sørg for, at du tillader os at kontakte dig ved at indstille dine kontaktpræferencer i afsnittet myProfile.
Hvor ofte skal jeg sørge for at få mit køretøj til service?
Serviceintervaller varierer for hver model, men du kan finde vores anbefaling til din bil i din brugermanual. Hvis du stadig er i tvivl, skal du kontakte en Opel-forhandler, så rådgiver de dig gerne.
Hvad kan jeg bruge en online-serviceanmodning til?
Du kan bruge dette online værktøj til at booke din service hos en Opel Service Partner. Du kan også fortælle dem, hvad din bil har brug for på forhånd, så de på forhånd er klar til dit næste besøg. Din Opel servicepartner vil kontakte dig, så snart de modtager din serviceanmodning.
Hvordan kan jeg få en ny ejermanual til mit køretøj?
Ring til enhver Opel-forhandler, og spørg efter reservedelsafdelingen. De kan bestille en ny til dig. Alternativt har vi lagt et udvalg af ejermanualer på din myOpel-konto i afsnittet "Ejermanual".
Hvor kan jeg købe reservedele og tilbehør, og hvor meget koster det?
Venligst kontakt reservedelsafdelingen hos enhver Opel-forhandler, og de vil hjælpe dig med at finde det, du har brug for. Tilbehør kan du også finde i vores tilbehørskatalog. Et link til kataloget kan findes på oversigtssiden lige under dine Opel-tilbud.